Καλάθι Αγορών
προϊόντα - 0,00 €

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Μερικό Σύνολο: 0,00 €

Πώς να Επιστρέψετε ένα Προϊόν
Η αποστολή των επιστροφών είναι εύκολη, γρήγορη! Για να επιστρέψετε οποιοδήποτε εμπόρευμα, πηγαίνετε απλά στο «Ο Λογαριασμός Μου», κατόπιν στο Ιστορικό Παραγγελιών και χρησιμοποιείτε τη φόρμα επιστροφής για να λάβετε απλές οδηγίες επιστροφής.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (eshop@e-zaharias.gr) ή μέσω τηλεφώνου (215 5014233).
Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα φροντίσει όλες τις λεπτομέρειες.

Το e-Zaharias.gr ευθύνεται μόνο σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά του και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.
Στις περιπτώσεις αυτές η επιστροφή είναι εφικτή υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Επικοινωνήστε έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα. 
β) Το προς επιστροφή προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα σχετικά έγγραφα της συναλλαγής (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο κ.λ.π).
Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας στο κέντρο επεξεργασίας μας, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων μαζί με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει την παραλαβή.

Αν έχετε παραγγείλει λάθος προϊόν απο αυτό που επιθυμούσατε η χρέωση επιβαρύνει εσάς.

Συσκευασία και Αποστολή της Επιστροφής σας
Η ειδική συσκευασία μέσα στην οποία περικλείεται το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται αχρησιμοποίητη μαζί με το προϊόν στην εταιρεία μέσω της εταιρείας courier SPEEDEX

Επιστροφές δεκτές γίνονται μόνο με την εταιρεία ταχυμεταφορών SPEEDEX ,ουδεμία ευθύνη φέρουμε για προϊόν που θα επιστραφεί με άλλη εταιρεία.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες στο eshop@e-zaharias.gr ή στο 215 5014233.

Σε Περίπτωση Δώρου
Στις περιπτώσεις αυτές η επιστροφή είναι εφικτή υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Επικοινωνήστε έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
β) Σε περίπτωση υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 10 του Ν.2251/94 το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.

 Αντικατάσταση/Αλλαγές

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας μόνο σε ένα από τα 4 φυσικά καταστήματα Zaharias προσκομίζοντας οπωσδήποτε την απόδειξη που συνόδευε το προιόν.

Ο πελάτης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος μπορεί να κάνει αλλαγή σε οποιοδήποτε είδος επιθυμεί ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.